måndag 3 november 2014


Typiskt…

 

En plomb har ”ploppat” ut från en kindtand! Ringde och fick tid för idag. Fasiken, inte bara att det kostar mycket, så får man först tid till tandsköterska för undersökning och sedan till tandläkare. Fick en ny tid till tandläkare först 12/12, jädrans utdragen pina.

Jag har riktig tandläkarskräck! Jag börjar gråta innan jag ens går ditt. Men, vad ska man göra… Tur i oturen att det har hänt innan jag behöver tugga! Nu får jag se till att det bli åtgärdat.

Vet inte varför men mitt humör är inte på topp. Känner en sorts oro, som att jag kommer att misslyckas eller så. Usch!


Imorgon ska jag i alla fall på en kul grej. Skriver om det när jag är tillbaka. 

2 kommentarer:

  1. Lycka till med tanden! Skönt när det är fixat sen ��

    SvaraRadera
  2. Tack =) Mer lycka behöver jag med mitt huvud, haha, så att det lugnar sig, lol.

    SvaraRadera