söndag 9 november 2014


Sjuk

 

Så typiskt! Jag fick förklarning varför (i största delen) jag är så nere. Jag är sjuk. Feber, frossa, ont i halsen, kroppen och huvudet. Orkar inte sitta uppe, är yr också. Vill krypa i säng och tycka synd om mig själv. Blir också ledsen för att jag tappar så mycket pengar då är jag sjuk! Vill inte tänka på det, inte nu…

Dricker extremt mycket (springer på toa för det ännu oftare) och jag mår lite illa. ”Trycker i mig” bara shake för att ha något i magen. Tur att min son är så pass gammal att jag inte behöver ta hand om honom. Jag har absolut ingen lust att laga mat. Jag ser att han själv väljer lite enklare variant, han kan om han måste, men varför anstränga sig, haha. För honom är det tacos på menyn idag.

Hoppas att jag blir bättre snart, till helgen behöver jag jobba iaf.

 


 

2 kommentarer: