fredag 7 november 2014


Torsdag

 

Igår var det min andra vägning. Jag hade inte så stora förhoppningar som första veckan.

Var rädd att det är liksom stop på det roliga, som vanligt, eller att jag gått upp. Jag vet ju att det brukar gå neråt bäst när man börjar och ofta är det stop lite senare. Men självklart någonstans hade jag hopp om ett bra resultat. Men jag har gått ner 2,5 kg. Fattade att det skulle vara mindre, men 2,5 kg!? Lite skillnad mot förra veckans 3,8 kg, och jag är så glad =)

Jag läste på aspires fb sida att det händer ofta att människor går ner andra veckan bara några hekto. Jag har nu absolut ingen dåligt samvete, att jag åt ”vanlig mat”. Jag har inte ätit mer än mina 800 kcal/dag. Snarare la jag mig på 550 – 750 kcal och jag var inte hungrig. Jag får hoppas att det blir mer nästa vecka (menar att det visar mindre på vågen), nu överdriver jag lite kanske, haha. 

Så länge det går ner och inte upp får jag vara glad, eller hur? Och mina ”rosa moln” finns kvar. Så nu har jag tappat 8,3 kg från den 9/10, inte så illa pinkat, lol

 

Ha ni så bra i helgen!


 

2 kommentarer:

  1. Jättebra jobbat! Grattis! Själv har jag ibland svårt att hålla mig till 800kcal, ska väga mig idag så jag får se hur det går ��

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Det tror jag att det ska gå bra för dig med =)

    SvaraRadera