måndag 17 november 2014


Väntan


Första dag helt feberfri!!! Är däremot lite svag och fortfarande hostig, och ärligt talat så var det en helvetesvecka.  Bisolvan är för tillfället min bästa vän.

I helgen blev jag oemotståndlig sugen på något sött! Jag åt faktiskt ett hav bar av nutrilett, cappuccino smak. Ska aldrig prova igen. Det var varken gott eller dämpade sött suget. Seg massa med obeskrivlig smak, alltså det smakade varken choklad eller cappuccino. Hellre blir jag utan, faktiskt, plus att det var vansinnigt massa kcal, borde ta 100g äpple istället (63 kcal) =)                                                                                                                          

WoD är ute sedan torsdags och min son har redan två char på lvl 100 och började geara up dem (med dc och massa lagg på world server i början). Jag är lite sotis, men vad kan man förvänta sig från top guild spelare som han är? Jag har inte ens börjat questa, det bevisar hur dålig jag var. Det har aldrig tidigare hänt att jag inte orkade spela vid nya expansioner. Och jag ska levla alla mina 9 chars, så småningom. Nu har inte så bråttom iaf. Kommer att vänta lite mer, har annat på hjärnan, haha. Förlåt min jargong och för de som inte fattar, så skriver jag om ”world of warcraft”, online spel som jag har spelat i åta år nu =)


Nu är det bara tre dagar kvar! Känns att jag verkligen vill att det är över. Jag kommer inte att jobba mer innan det är dags för ingreppet. Skulle ha ett pass från 19 till 20 men jag tog semester redan då. Ska vara i Karlshamn den 20/11 redan klockan 10 så det är befogat. Jag ska äta bara mina shakes och puddingar. Fått för mig att jag kommer att må bättre om jag inte äter annat, då magen inte ska behöva jobba mer för att smälta maten. Första veckan efter ingreppet är ju fortsättning på fastan och jag tror inte att man ha så stor aptit då i alla fall. Jag tror även att det är bra att dricka sin mat då också.

Jag är alltid orolig när jag inte har kontroll över saker. Nu menar jag inte att jag är kontrollfreak, men som då jag inte kan påverka vad som händer med mig. Självklart att jag litar på människor som ska ta hand om mig, men en del av rädslan finns där.

Tittade på en film om en kille som har tappat mycket vikt, vilken kille alltså! http://newsner.com/2014/11/mannen-tar-av-sig-trojan-det-han-visar-ar-hans-osakerhet-det-har-ar-sa-fruktansvart-modigt/ 

Ärligt talat så skrämmer det mig lite, vill vara lika optimistisk som han. Jag menar han är så ung och det ser ut som det ser ut, hur kommer jag att se ut då? Vilket fall så tänker jag lite som han, att det är värd! Resten kommer att ordna sig på något sätt.

Jag återkommer på onsdag, då får ni en ny bild, ha ni så bra tills dess =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar