lördag 29 november 2014


Halleluja moment

 

Det är andra dagen jag vaknar utan smärta! Utan smärtstillande! Ni anar inte hur skönt det känns. Jag bara väntade på att smällen ska komma, och inget kom! Lite ömt är det bara runt hållet och när jag hostar men jag behöver inte ta några tabletter. Det klias däremot nåt fruktansvärt, haha. Humöret är så mycket mer uppe! Det kom i rättan tid också för igår har jag varit ute och träffat mina arbetskompisar. Självklart fick jag inte vara för lycklig…

När jag steg av bussen i stan kom det springande några tjejer. Jag försökte undvika mötet men vad händer då? En av de snurrade runt och small mig rakt i magen där slangen sitter.

Jag gick resten av vägen böjd och med ont i magen.

Mina kompisar och jag gick till Harrys, där fanns det buffé. Jag måste erkänna att jag fuskade och åt med dem. Har riktigt dåligt samvete för det. Det är första gången på över 5 veckor då jag inte räknade kalorier. Hoppas att det inte straffar sig för mycket, jag vågar inte ens kolla vågen. 

Jag hade ont när jag kom hem. Men jag tog mina tabletter först innan jag somnade och idag är allt ok.

På måndag ska jag börja jobba igen. Det blir spännande att se hur det kommer att funka och hur kommer jag att sova där.

 

Ha ni så bra =)

 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar