lördag 11 oktober 2014



Upptäckten

 

Jag är inte facebook slav, haha. Jag snarare är där för sällan. Jag har lovat mig att kolla fb varje dag, åtminstone för att gratta till dem som fyller år.

Jag satt en kväll framför datorn och läste inläggen då jag upptäckte att min arbetskompis ”linkade” en sida http://www.aspiremetoden.com/. Jag började läsa och viste redan från början att jag ska göra det!  Jag anmälde mig direkt! Det var sent på kvällen så jag väntade mig inte något svar inom kort. Tänkte att det skulle komma (kanske om jag har tur) inom en vecka. Gissa min förvarning när jag såg på morgonen att ett mail väntade.

Då var det Ina som svarade. Jag ringde henne och hon gav mig telefonnummer till en sjuksköterska som heter Birgitta. Jag ringde direkt och anmälde mig för infomöte och förhoppningsvis även ingreppet. Jag var så säker redan då att jag ville göra det. Det var mitt hopp, mina drömmar som skulle förverkligas. Senare på dagen fick jag mail även från Micke som var osäker om Ina hann svara mig innan hon åkte till USA!

Helt otroligt vilken känsla! Det kändes så bra att veta att någon brydde sig så mycket att de svarade direkt. Nu ville jag bara ditt och självklart prata med min kompis, typ ”mjölka på info”, haha.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar