måndag 13 oktober 2014



Bilderna

 

Jag hatar att ta bilder på mig själv! Inte bara för att jag inte gillar hur min kropp ser ut men också för att jag tillhör de människor som alltid ser konstigt ut på kort. Jag menar att ibland när man har ”fixat” sig själv och man tycker är helt ok, tom rätt snygg, för tillfället, så blir det iaf ”fucked up” på kort!

Jag försökte hitta kläder som skulle sitta åt =) Tyckte inte att det skulle vara kul att ”publicera” bilder på mig i bara underkläder... De bilderna blev tagna nu, strax innan jag börjar med min fasta. Jag hoppas att det ska synas att jag gick ner innan ingreppet. Och man kan ju inte förvänta sig att se en ”top model” när jag skriver om övervikt, eller hur? Så blunda eller titta, upp till er, lol.


Btw inte så länge sedan en förvisso rätt så berusad man frågade mig när jag ska födda, fattar vad han menade när jag tittar på bilden, jag får riktig ångest… Jag tror inte att jag någonsin har blottat mig som jag gör nu.


  



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar