torsdag 30 oktober 2014


Min första torsdag

 

Ja, jag vet att man ska ha sina torsdagar (då man väger sig) efter ingreppet. Men jag har ju börjat tappa vikten redan innan dess, så jag tänkte att det skulle vara kul att väga sig nu också!

Så en vecka efter jag har börjat fasta (idag är det exakt en vecka för min del) väger jag 110,2 kg. Kan knappt vänta till nästa torsdag, haha. Vilken känsla! Jag har gått ner nästan 4 kg på en vecka och nästan 6 kg från första vägning hos Birgitta. Jag är medveten om att det kan bli så att man tappar vikten mest i början, men ändå! . Jag klarade det! Fast jag har gått ner tidigare vid andra tillfällen och gått upp mycket snabbare efteråt…

Nahh, nu blir det andra bullar! Jag är faktiskt stolt över mig själv. Och mycket glad är jag också.

 

Ha ni så bra i helgen och ”Glad Alla Helgons Dag”? Säger man så? Det har sina nackdelar att inte vara svensk, lol. Det som kommer naturligt för er är ibland svårt för mig! Ni kan säkert se detta när jag skriver här. Hoppas bara att ni skrattar åt det, istället för att vara irriterade, och då bjuder jag på det =)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar