torsdag 16 oktober 2014


Teknisk okunnighet

 

Det är första gången i mitt liv som jag försöker mig på att skapa/skriva en blogg.

När jag startade den så visste jag inget om hur man gör, haha. Därför tog jag den första bästa adressen jag bara kom på. Jag tänkte nu att den säger ju inte mycket vad bloggen handlar om. Jag menar zanbor68… Från om med måndag (20/10) kan ni som vill följa min blogg hitta den under aspiremednetta.blogspot.se.

Beklagar att det blir ändring i detta, hoppas att ni iaf vill kolla här då och då och att jag kan ge lite tips och svar på en del frågor.

För de som är lite mer nyfikna kan jag tipsa även:   https://www.facebook.com/aspireforum?ref=profileDär kan ni följa lite nyheter och även se en kort film om hur man aspirerar.

Då Micke lagt en kort del av ”Supersize vs superskinny” och visar hur det går till när man tömmer =)

Youtube har en video på hur själva ingreppet går till:    https://www.youtube.com/watch?v=kcfrgJpwYKQ



Ha ni så bra och trevlig helg till er alla!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar