fredag 24 oktober 2014


Låååång dag

 

Min första dag är avklarat. Det var inte så stor problem med suget, men jag var jätte hungrig, haha. Kanske inte den bästa dagen jag skulle börja fastan på?

Jag brukar vara uppe på jobbet vid 5:30 på morgonen. Jag var redan lite hungrig då, men jag väntade med min shake till 7:00 iaf. Lite te när jag kom hem, sedan soppa, pudding och shake igen, däremellan massor av vatten. Det blev 790 kalorier. Men dagen kändes lite lång, från 5:30 till 23 =) Så jag la mig riktigt hungrig.

Jag är säker att det kommer gå bra i fortsättningen men igår var det svårt.
Btw, jag har löst mitt problem med brist på koffein! Jag blandade modifast vaniljpudding med 200 ml kall kaffe istället för vatten, haha. 


Ha ni så trevligt i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar