fredag 19 december 2014


Torsdags vägning

 

Ja, jag hade inte så stora förhoppningar för denna vägning. Spolningar har gått bra men det är ju vanlig mat jag äter och mer än jag åt under fastan. Så jag är inte förvånat att vågen står still. För jag inte kan säga att jag har gått när vågen visar 97,9… Ett hekto!

Inget att gråta över, även om jag inte är glad, plus att mina drömmar att går ner 1 kg i veckan är borta. Får ta mig i kragen och hoppas att det blir bättre nästa torsdag.

 

Mått den 19/11, och 18/12

 

Vikt:  105  / 97,9 kg                                                                            

BMI:  38,6 / 36

Cm i midjan: 108 / 104 cm    

Kroppsfett: 55,3 / 51,72 %

Vikt på fettet: 58 / 50,63 kg                                                     

 

Det betyder att på en månad har jag tappat 7,1 kg, 4 cm i midjan och 10,38 % av fettet.

Nu behöver jag gå ner i vikt 29,9 kg.

Så varför är jag inte sprudlande glad? Jag få låta bli att grubbla, eller ska försöka i alla fall.

Det blir bättre, eller hur?

 

I tisdags har min konnektor gått sönder. Den började krångla redan på morgonen och blev helt oanvändbar till sista spolningen. Inget in eller ut, det vill säga den normala vägen, för vatten sprutade överallt, haha. Tur att jag hade fått en annan från B i måndags, så att det inte blev ett problem. Konstigt att de små rackarna inte håller längre. Jag har ringt och frågade om jag kanske kan få en extra, för tänk om det hände igen nu under alla helgdagar?

Så B ska ge mig en extra konnektor på måndag.

 

Ha ni så bra i helgen =)

 

 

 

En ny månadsbild att beskåda, inte så stor skillnad från förra månaden. Tyvärr så har jag inte några kläder som sitter åt, men man kan alltid försöka att dra i tröjan, haha.

 


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar