fredag 5 december 2014


Otroligt…

 

hur snabbt vänjer man sig vid en känsla. Nu, när jag börjat med regelbundna spolningar kan jag redan inte vara utan det! Jag var riktigt hungrig när jag kom hem efter jobbet.

Jag provade faktiskt att äta polarbröd, det gick så himla bra att tugga men jag var jätte mätt efter 1,5 macka. Själva måltiden tog ju jätte lång stund och känslan av mättnad blev större och större. Jag förstår nu vad andra menar med att man bara måste tömma magen. Jag blev inte nöjd förrän jag var på toa och spolade. Helt otroligt att man känner mättnad även efteråt.

Nu mår jag riktigt bra, ingen ont, mitt lilla sår har läkt och det går så bra på jobbet med allt.

Jag är inte hungrig mellan måltiderna men däremot sugen… Jag skulle gärna stoppa i mig något sött till exempel. Självklart avstår jag nu, men har lovat mig en fet kaka direkt efter maten då jag ska börja äta. Ska inte ens vänta, bara spola direkt, haha. Men gud vad det ska bli gott, tror jag =)

I helgen ska jag bara njuta av att vara hemma. Pyssla lite, laga god mat (som även jag kan äta) och läsa/spela.

Det blir min första helg då jag mår toppen och då vill jag bara ha det bra, utan några krav eller stress!

 

Ta han om er och ha en trevlig helg.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar