torsdag 11 december 2014



Torsdag

 

Ja, mina vänner. Jag kan stolt meddela er alla att jag har blivit ”tvåsiffrig”!!!

Herre gud! Om någon skulle säga det till mig i somras så skulle jag bara skratta åt en.

Jag är så himla glad! Jag måste göra något rätt med att äta och spola!

 

Jag väger nu 98 kg. Det är alltså - 18 kg från startvikten och - 3,5 kg denna vecka.

 

Vet ni, jag började skriva den här bloggen som en sorts terapi för mig. Att blotta sig inför andra var även ett sätt att erkänna allt för mig själv. Sluta blunda och ljuga för mig själv. Nu ser jag att det är också en sorts bekräftelse, att jag gör bra jobb, att jag faktiskt lyckas dagligen. Det står ju på ”pappret”! Nu vågar jag säga till mig själv att jag är bra som jag är, jag är stark, även om jag misslyckas ibland. Jag gillar inte än hur jag ser ut, men jag gillar mig bättre än jag gjorde förr =)

Nu måste jag bara njuta, haha.

 


Ta hand om er, så hörs vi xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar