torsdag 22 januari 2015


Torsdag och månadens bild

 

Jag har lovat mig att ta en bild på mig varje månad och nu är det dags igen. Hade hoppats att det skulle synas bättre hur det går för mig under tiden på min resa. Då menar jag det positiva, haha.

Det är nästan ingen idé att sätta någon bild idag, för det syns ingen skillnad från förra månaden. Men jag ska lägga ut den iaf. För att påminna mig i framtiden och visa till er andra att det kan vara rätt så stilla med ändringar i utseendet också. Då får man bara acceptera det och försöka sitt bästa i fortsättningen.

 

Jag väger idag 92,3 kg, jag gick ner denna vecka 1,4 kg och det är sammanlagt 23,7 kg från den 9/10 jag har kvar att tappa 24,3 kg.

 

Mått den 18/12 och 22/1

 

Vikt: 97,9 / 92,3 kg                                                                           

BMI: 36 / 33,9

Cm i midjan: 104 / 100 cm 

Kroppsfett: 51,72 / 48,86 %

Vikt på fettet: 50,63 / 45,1 kg       

 

Jag är riktigt glad att det har gått så bra för mig. Den stora skillnaden som jag ser själv är klädstorlek. Jag har haft 54/56, nu kan jag köpa kläder i storlekar 48! Helt otroligt!

 

 

Min son har gått ner nu 7 kg. Han har kvar fyra dagar till ingreppet. Och han börjar vara lite nervös, även om han inte vill erkänna det öppet. Jag är nervös helt öppet, haha, jag vet vad det hela gå ut på. Inte för att det är farligt eller att han inte klarar det, men jag är ju hans mamma. Jag vet också att om man har riktig otur så allt kan gå fel. Jag bara hoppas att han kommer ha det bättre än jag haft.

Jag har tagit ledigt från jobbet för att vara till hands när han behöver mig. Så de första 5 dagar är jag hemma och kan dalta med honom som han har gjort med mig =)

 


 

                                                          22/01                                   18/12







2 kommentarer:

  1. Visst syns det att du gått ner Jeanette! Grattis till fint resultat.

    SvaraRadera