onsdag 25 mars 2015


Hallå där =)

Då var det dags igen att väga sig. Jag jobbar tidigt imorgon så det får vara idag.

Förra veckan gick jag bara ner 0,4 kg och jag hoppades att det blir bättre nu, men icke. Det är 0,5 kg mindre på vågen än det visades förra torsdagen.  Ja, vad ska man säga? Jag är inte glad men jag fattar också att det kan bli så ibland.
Jag kan inte klaga på att spolningarna har gått fel eller något liknande. Allt har varit bra. Däremot har jag drabbats av ett tydligen vanligt fenomen inom aspire skaran. Nämligen saknaden av nr2. Jag har läst och hört att det är många som upplever att de har samma problem.
Att det inte kommer dagligen längre är ju väntat, med tanken att vi spolar en del av maten, men att det inte kommer alls på en vecka är lite jobbigt. Allt är nu provat och jag är i ”väntans tid” (LOL). Magen är svullen och öm och jag har tom behövt ta de gamla lite större brallor.

Ja, nog om ”skitsnacket”. Jag har gått ner från förra månadens vägning bara 4 kg. Som sagt är det lite segt nu men jag förväntar mig inte samma viktras som det var i början. Det får ta sin lilla tid. Jag är glad att det fortfarande går ner utan att jag behöver göra något speciellt.


Mått den 19/02 och 25/03

 

Vikt: 89 / 85 kg                                                                           

BMI: 32,7 / 31,2

Cm i midjan: 98 / 94 cm 

Kroppsfett: 45,93/ 44,65%

Vikt på fettet: 40,88 / 37,95kg     

 


 

De bra nyheterna är att vi fick (igår) tid för Martins operation. Det blir kl 9.30 den 31/3. Som jag skrev tidigare så blir det under narkos och jag fick höra att alla ingrepp som är gjorda i Danmark görs på samma sätt. Så det blir inget nytt för teamet. Det känns skönt att det är bara en vecka kvar. Lagom till påsklovet också. Då hinner han att återhämta sig!

 


 

Ha ni så bra mina vänner och ta hand om er =)

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar