söndag 1 mars 2015


Det var ett tag sedan

Jag har inte skrivit på ett bra tag här. Men jag har jobbat och sedan har jag varit bortrest.
Jag hade massor av kul och riktig boost av självförtroende av alla komplimanger och blickar. Jag har däremot fuskat med mat, sötsaker och alkohol. Och jag har hoppat över en del av spolningar.
I torsdags vägde jag 87,5 kg och när jag kom hem så vägde jag … 88,5 kg. 
Ja, jag vet, inget att vara stolt över! Plus 1 kg, men fasiken jag ångrar ingenting! Jag vet att nu ska jag komma tillbaka till mina rutiner och jag känner att jag faktiskt behövde att låta bli att spola, tänka och leva ”rövare” liten stund. Nu blir det inget fusk och jag kommer att spola som vanligt tre gånger om dagen. Då kommer det att gå ner igen.

Just nu mår jag super bra och är riktigt glad =)



Ha ni så bra så hörs vi på torsdag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar