torsdag 19 februari 2015


Torsdagvägning

Japp, då var det vägning igen. Som jag skrev tidigare så vägde jag mig i måndags och då stod det 89,5 kg. I dag väger jag 89 kg. Det är 3,2 kg som jag gått ner från förra månaden, lite segt. Men sammanlagt är det 27 kg från startvikten. Jag är mycket nöjd och glad att det går så bra för mig. Att det inte går nu i rasande tempot gör mig inget, bara det går ner! Framtiden ser rätt så ljust ut, speciellt när jag tänker på sommaren, haha.
Jag har tänkt att det är dags att ändra det med bilderna som ska visa ändringar på mig. Jag kommer då lägga en bild när jag själv ser att det är skillnad i mitt utseende eller då jag känner mig ”extra fin”, lol.  

Mått den 22/01 och 19/02

 

Vikt: 92,3 / 89 kg                                                                           

BMI: 33,9 / 32,7

Cm i midjan: 100/ 98 cm 

Kroppsfett: 48,86 / 45,93 %

Vikt på fettet: 45,1 / 40,88 kg     

 

 

Min son väger 11 kg mindre än då han började med sin fasta och det syns på både kroppen och kläderna att han har gått ner i vikt. Mycket kul tycker jag och det viktigaste av allt är att han inte har gått upp. Förhoppningsvis kommer han få sin operation i första veckan i mars. Då även hans nya liv kan börja =)

 

 


Ha ni så bra i helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar