fredag 21 augusti 2015


Vägning

Jag börjar allvarligt fundera om någon har lagt en förbannelse på mig, haha.

Jag ska inte nu skriva allt som har hänt men för att fatta mig kort så har jag trillat och fått en hjärnskakning i måndag- till tisdagsnatt. Inget riktigt allvarligt men tillräckligt för att jag behövde ta det lugnt och för att jag inte mådde bra.
Det resulterade med att jag hade svårt att spola och hoppade över det i två dagar.
Som tur är gick jag inte upp, men jag gick inte ner heller. Jag väger idag 90 kg, precis som förra veckan.
Handen och nu även huvudet gör så att jag varken orkar eller kan sitta vid dator, så mitt inlägg här kommer att vara mycket kort idag.

Vill bara säga att det är bara 16 kg kvar tills Martin ska landa på sin målvikt, inte illa med tanken att han fick sin pegg i april och att han haft perioder med uteblivna spolningar. Plus att han ibland har varit tvungen att stoppa i sig extra mat pga sina sockerfall.
Han har även infört nu en dag utan att han spolar på dagen, tömmer bara på kvällen innan han ska lägga sig. Och då äter han det han i vanligtvis tycker är svårt att tugga, typ grillat kött eller korv med skinn (som lördagsgodis, haha).
Det viktigaste är ändå att han mår bra på alla sätt! Jag är mycket glad åt det och riktigt stolt över honom.


Ha ni så bra och trevlig helg  =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar