onsdag 4 februari 2015


Svar

 

Jag har fått några gånger frågor om hur man ska gå till väga när man vill få samma behandling jag fått. Nu är det så att jag hade turen att ingå i en studie där man ska jämföra 50 personer som gjorde GBP och 50 personer som fick aspire slangen.

Jag frågade och fick svar, låt mig citera:

 

”… landstinget kommer att erbjuda Aspiremetoden som ett alternativ som kan erbjudas alla, dvs ingen studie utan reguljär behandling i landstingets regi.. Då är det bra om det finns många remisser på Aspiremetoden. Det visar politikerna att intresset för metoden är stort.

 

Då betyder det mina vänner att om ni är intresserade av att göra aspire ingreppet (jag rekommenderar det starkt) så får ni ”trycka på ” läkarna på samma sätt som människor som vill göra den stora operationen som GBP!

 

Jag önskar er alla lycka till och hoppas att även ni får den fantastiska möjligheten att förändra ert liv utan att förändra er kropp för resten av ert liv. Aspire är reversibelt, utan bestående förändringar i mag- och tarmkanalen!

Nu menar jag inte att det inte blir några förändringar i kroppen, haha. Det blir det, men bara positiva, då ni tappar vikten och mår så mycket bättre!

 

Jag skickar igen info om aspire sida där ni kan läsa mer och fundera.

http://www.aspiremetoden.com/

 

 

 

Ta han om er, så hörs vi =)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar