torsdag 12 februari 2015


Så var det torsdag igen

Jag vet inte vart tiden försvinner ibland. Känns som veckorna går snabbare och snabbare, iaf för mig.
Idag väger jag 90,2 kg så det betyder att jag gick ner 0,8 kg från förra veckan. Jag är nöjd och riktigt glad att jag inte gått upp någon gång under hela min resa. Det kan gå lite segt ibland och det kanske kommer, men än så länge har jag ”klarat” mig.
Min son skojade med mig nyligen att hela min motion får jag när jag tömmer maten. Jag fattar vad han menar. Jag har utvecklat en konstig magdans, haha, då jag skakar på både rumpan och magen på toa och tydligen ser det mycket roligt ut =)

Det känns så himla segt för Martin att gå på dieten. Men idag fick han order för provtagning från Erik (kirurgen) som ska visa njurfunktionsvärdet innan röntgen. Då är det i alla fall igång planering för hans operation. Vi kan knappt vänta för att få tiden. Det positiva är att även om han inte dricker shakes och äter normal mat (fast mycket kalorisnål) så har han gått ner 1 kg till. Så nu är det minus 10 kg från startvikten. Skönt, för han fick veta att om han inte ska gå upp innan operationen så behöver han inte fasta hårt igen.


Ta hand om er och vi hörs snart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar