lördag 30 maj 2015



Vägning och träff

I torsdags vägde jag 87,5 kg, så ni förstår att det inte fanns några wow-upplevelser eller hurra-rop. Jag kan inte påstå att jag inte är glad att det går ner men jag skulle vara gladare om det blev mer, haha.
Martin har gått ner sammanlagt nu 21 kg, så det går stabilt och bra för honom.

I fredags hade vi alla ”pluppare” träff här i Karlskrona. Jag har tagit ledigt och både Martin och jag promenerade vi för att träffa de andra. Tyvärr inte alla kunde komma men det var iaf 30 tal av oss tillsammans med anhöriga och vänner. På träffen fanns det också vår sköterska Birgitta, kirurgen Henrik och MinaMedicals Mikel och Ina.
Vi hade minglat lite medan vi åt och sedan blev det uppvisning.  Vi agerade modeller och gick på catwalk, haha. Först i våra gamla ”feta” kläder och sedan så som vi ser ut nu. Tyvärr inte alla vågade sig på detta. Jag tyckte att det var skit skojigt. Jag skulle nog inte vågat göra det någon annan stans men där kändes det helt ok! De flesta av oss var ju i samma sits.
Vi hade jätte trevligt och allt var ordnat på så fint sätt. Och det var jätte roligt att träffa andra som man bara känner från facebooken.
Jag vill passa på och tacka alla inblandade för det jobb ni har gjort med att ordna träffen och alla andra för sällskap =)

Här kommer det lite bilder som Martin har tagit på mig och vid nästa inlägg kommer jag att visa flera som var tagna av fotografen.















Jag vill avsluta med att önska alla de mammor där ute en fantastisk ”Mord Dag”. Hoppas att ni alla ska ha det jätte skönt!


Till min egen underbara Mamma vill jag bara säga: Tack för att du alltid finns för oss. Vi älskar dig!

Brakuje słów, aby podziękować za matczyną odwagę, cierpliwość, dobroć, zrozumienie, a tak bardzo chcę wyrazić wdzięczność właśnie Tobie Mamo. Najbardziej kochającej z Mam





2 kommentarer:

  1. Det var så kul att träffa dej i verkligheten! Du är så go och ser verkligen fräsch ut, så grattis till din viktnedgång fina du, hoppas vi ses på ngn träff igen! Kram Hanna "virr-panna"

    SvaraRadera