lördag 23 maj 2015


Vägning igen

Då var det dags att kolla vikten igen. Jag jobbade tidigt i torsdags och igår var jag helt enkelt inte ens sugen att starta dator så det blev inlägg först idag.

Som ni vet så vägde jag förra veckan 88,4 kg. Idag väger jag 88 kg. Spolningarna har gått bra och jag har inte fuskat, så jag undrar hur länge kommer det att hålla i sig. Går segt som attan och jag inte kan ens tappa de kilon som jag gick upp med.
Jag har lite ont runt slangen och en del rodnad som kliar. Det rinner lite mer än vanligt också, vet inte vad det beror på. Inte så att jag lider mycket av det men lite irriterande är det i alla fall. Annars är allt bra med mig förutom humöret som är lite upp och ner, haha.

Martin har nu tappat 20 kg från startvikten! Han mår bra och till och med han ser att det är ändringar i utseendet. Jag är så glad för hans skull.



Ha ni fortsatt trevlig helg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar