tisdag 29 september 2015


Livet med en ”snabel”…

… på magen är inte alltid lätt ska jag säga. 
Det är irriterad hud runt omkring hållet, en del smärtor och så fastnar man i allting, plus att jag inte kan tömma magen. Men det finns en del roliga situationer.

Jag brukar använda tejp för att min slang inte ska synas under kläderna. En gång stod jag bredvid en man och pratade om allt möjligt då släppte tejpen och plötsligt stod min slang rakt ut och syntes mycket tydligt under skjortan som en extra snopp på magen.
Jag tror att jag aldrig varit så generad, haha. Typ: ”vad har du under blusen Rut…” fast det såg ut som jag var mycket glad i mannen i frågan, lol.

Jag orkar inte fasta och jag äter som vanligt, fast troligen mindre. Jag har inte gått upp så mycket, bara 1 kg och det är bara därför att (så klart) jag var i Polen och kunde inte låta bli att festa lite. Fast jag ångrar det inte i alla fall.

Jag fick tid den 8/10 för att sätta in peggen och det blir jätte skönt att kunna spola igen och förhoppningsvis gå ner i vikt igen.




Ha ni bra gott folk, jag återkommer 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar